محسن
محسن



ای خدا

سلام بچه ها حالتون چطوره ؟ من که داغونم . اولین بار که چیزی تو این وبلاگ نوشتم دو سال پیش ودرباره ی کنکور بود . حال بعد دو سال وارد دانشگاه شدم . در رشته کامپیوتر . البته لا رتبه ی شانزده هزار . عجیبه نه؟ و از اونجایی که درس نخوندم قبل کنکور و با سهمیه قبول شدم الان حسابی موندم تو گل . هفته دیگه هم امتحان میان ترم ریاضی وفیزیک داریم و من هیچی بلد نیستم . خیلی حالم گرفته . نمی دونم چجوری می خواد آبروم بره سر کلاس . اگه نتونستم تو این چهار سال درس بخونم و شکست خوردم اونوقت دیگه احتمالا فرار کنم برم یه جای دور .ای کاش اصلا از سهمیه استفاده نمی کردم ویک رشته ای که لیاقتش رو داشتم قبول می شدم . عجب اشتباهی کردم ای خدا.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

محسن

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محسن و آدرس bow.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کوتاه اما زیبا
ردیاب خودرو

 

 

زندگی
چهارشنبه سوری یا چهارشنبه آخر سال
a new music sung by baran
ای خدا
نوروز
چهار شنبه سوری
تمدن نازکا
سفر
سلام بچه های کنکوری
سلام به همه بچه های کنکوری
جهان
پاییز
تشکر
کنکور
من

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 28329
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1